fb icon tw icon g plus icon pin icon link icon it icon edu icon

Learn Languages Everywhere Anytime with peRsonalized lessoNs

Μέθοδος

“Teachers open the door but you must enter by yourself” Κινέζικη παροιμία

Method

Εικονική εκπαίδευση (Virtual education) είναι η διδασκαλία σε ένα περιβάλλον μάθησης όπου ο εκπαιδευτής και ο εκπαιδευόμενος χωρίζονται από τον χώρο ή τον τόπο (ή και τα δύο) ενώ χρησιμοποιούν και οι δύο την τεχνολογία του Διαδικτύου. Μία μέθοδος τηλεκπαίδευσης είναι και η Ασύγχρονη, που γίνεται σε μη πραγματικό χρόνο, χωρίς την ταυτόχρονη συμμετοχή εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Η επαφή όμως του δασκάλου με τον μαθητή είναι σε κάθε περίπτωση αναντικατάστατη και βεβαίως ακόμη το πρωταρχικό μέσο για την μάθηση.

Το κενό αυτό στην ανθρώπινη επικοινωνία έρχεται να καλύψει η Σύγχρονη τηλεκπαίδευση, την οποία ακολουθεί η LLEARN, που γίνεται σε πραγματικό χρόνο με την μορφή συνδιάσκεψης εικόνας και ήχου ενώ παράλληλα ανταλλάσσονται αρχεία και υπάρχει ακόμα και πίνακας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της εικονικής τάξης (Virtual classroom), η οποία είναι ένα διδακτικό-μαθησιακό περιβάλλον με όλα τα γνωρίσματα της παραδοσιακής τάξης εκτός από την φυσική παρουσία του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου.

Πλεονεκτήματα εικονικής τάξης:

  • Εύκολη προσβασιμότητα από παντού.
  • Ευελιξία στην χρήση.
  • Ο μαθητής έχει την ευχέρεια επιλογής του χρόνου, του τόπου και του ρυθμού της μάθησης.
  • Περιορίζονται σημαντικά οι μετακινήσεις και το κόστος αυτών και έτσι αυξάνεται ο ελεύθερος χρόνος.
  • Έγκαιρη απάντηση των ερωτήσεων και επίλυση των αποριών.
  • Δεν περιορίζεται στα πλαίσια του 45λεπτου μαθήματος αλλά υπάρχει για όσο χρόνο είναι αυτό αναγκαίο.
  • Σεβασμός στον μαθητή που δεν θέλει ή δεν μπορεί να επιστρέψει στα θρανία.
  • Η επιλογή του δικού μας χώρου μας κάνει να είμαστε θετικοί απέναντι στην εκπαιδευτική διαδικασία

Υλοποίηση των προαναφερθέντων στην L - L E A R N:

Ο μαθητής κατά την εγγραφή του συμπληρώνει σε ειδικό ερωτηματολόγιο τα ενδιαφέροντα, τις ασχολίες του, τους στόχους του και προσδιορίζει τις ώρες που επιθυμεί να γίνεται το μάθημα. Ο προσωπικός καθηγητής αναλαμβάνει να συντάξει το πλάνο διδασκαλίας σύμφωνα με τα δεδομένα του ερωτηματολογίου και του τεστ κατάταξης σε επίπεδο. Η εταιρία επικοινωνεί κατόπιν με τον μαθητή και του εξηγεί τα βασικά σημεία της διαδικασίας σύνδεσης στην εικονική τάξη (απαιτούνται ελάχιστες γνώσεις υπολογιστή). Ο μαθητής συνδέεται την ώρα που έχει διαλέξει για το μάθημα και στην οθόνη του εμφανίζονται ο καθηγητής και το μάθημα ημέρας.

Σε όλα τα μαθήματα ο μαθητής μπορεί να γράψει, να υπογραμμίσει, να συμπληρώσει, και να διαγράψει στον εικονικό πίνακα χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις υπολογιστή. Κάνει το μάθημα ακριβώς όπως θα το έκανε αν ο καθηγητής ήταν φυσικά παρών με την διαφορά ότι απαλλάσσεται από τα στενά όρια μιας απλής αποστήθισης κανόνων και λεξιλογίου και εκτίθεται κατευθείαν σε γραπτό και προφορικό λόγο που πραγματεύονται ό,τι έχει προηγουμένως δηλώσει σαν προσωπικά ενδιαφέροντά του. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν να μαθαίνατε τον πλάγιο λόγο διαβάζοντας το αγαπημένο σας περιοδικό;

ministry
apothematika
espa2007
eopep

Please publish modules in offcanvas position.